REKLAMACIJE
U BeautyDirect.rs posvećeni smo ponudi vrhunskih profesionalnih kozmetičkih aparata i kvalitetne usluge.
Ako imate bilo kakav problem sa kupljenim aparatom, molimo vas da pažljivo pročitate sledeće informacije o postupku reklamacije.
Zakonska garancija
Svi kozmetički aparati kupljeni na BeautyDirect.rs dolaze sa zakonskom garancijom u trajanju od 2 godine od datuma kupovine. U tom periodu imate pravo na besplatan servis u slučaju fabričkih nedostataka ili kvara koji nije izazvan nepravilnom upotrebom.
Postupak reklamacije
Ukoliko želite da podnesete reklamaciju, molimo vas da sledite sledeće korake:
-
Kontaktirajte nas putem mail adrese info@beautydirect.rs sa detaljima o problemu.
-
Dostavite dokaz o kupovini – Potrebno je da priložite račun ili drugi dokaz o kupovini.
-
Opis problema – Navedite detaljan opis problema i, ako je moguće, priložite fotografije ili video snimak koji ilustruje kvar.
-
Slanje uređaja na servis – Nakon prijave reklamacije, obavestićemo vas o daljim koracima i adresi na koju treba poslati uređaj ili ćemo poslati servisera na vašu adresu.
-
Servis i rešenje reklamacije – Nakon pregleda uređaja, obavestićemo vas o statusu reklamacije i mogućim rešenjima (popravka, zamena ili povraćaj novca u skladu sa zakonskim propisima).
Uslovi pod kojima reklamacija nije važeća
Reklamacija neće biti prihvaćena u sledećim slučajevima:
-
Mehanička oštećenja nastala nepravilnim korišćenjem ili nepažnjom.
-
Oštećenja uzrokovana nestručnim servisiranjem ili popravkom od strane neovlašćenih lica.
-
Korišćenje aparata suprotno uputstvu za upotrebu.
-
Istek garantnog roka.
Rok za rešavanje reklamacija
Reklamacije se rešavaju u zakonskom roku od 8 dana od prijema aparata, a najkasnije u roku od 30 dana ukoliko je potrebna složenija popravka.
Za sva dodatna pitanja u vezi sa reklamacijama, slobodno nas kontaktirajte putem mail adrese info@beautydirect.rs
Vaše zadovoljstvo nam je prioritet!