top of page

REKLAMACIJE

U BeautyDirect.rs posvećeni smo ponudi vrhunskih profesionalnih kozmetičkih aparata i kvalitetne usluge.

 

Ako imate bilo kakav problem sa kupljenim aparatom, molimo vas da pažljivo pročitate sledeće informacije o postupku  reklamacije.

Zakonska garancija

Svi kozmetički aparati kupljeni na BeautyDirect.rs dolaze sa zakonskom garancijom u trajanju od 2 godine od datuma kupovine. U tom periodu imate pravo na besplatan servis u slučaju fabričkih nedostataka ili kvara koji nije izazvan nepravilnom upotrebom.

Postupak reklamacije

Ukoliko želite da podnesete reklamaciju, molimo vas da sledite sledeće korake:

  1. Kontaktirajte nas putem mail adrese info@beautydirect.rs sa detaljima o problemu.

  2. Dostavite dokaz o kupovini – Potrebno je da priložite račun ili drugi dokaz o kupovini.

  3. Opis problema – Navedite detaljan opis problema i, ako je moguće, priložite fotografije ili video snimak koji ilustruje kvar.

  4. Slanje uređaja na servis – Nakon prijave reklamacije, obavestićemo vas o daljim koracima i adresi na koju treba poslati uređaj ili ćemo poslati servisera na vašu adresu.

  5. Servis i rešenje reklamacije – Nakon pregleda uređaja, obavestićemo vas o statusu reklamacije i mogućim rešenjima (popravka, zamena ili povraćaj novca u skladu sa zakonskim propisima).

Uslovi pod kojima reklamacija nije važeća

Reklamacija neće biti prihvaćena u sledećim slučajevima:

  • Mehanička oštećenja nastala nepravilnim korišćenjem ili nepažnjom.

  • Oštećenja uzrokovana nestručnim servisiranjem ili popravkom od strane neovlašćenih lica.

  • Korišćenje aparata suprotno uputstvu za upotrebu.

  • Istek garantnog roka.

Rok za rešavanje reklamacija

Reklamacije se rešavaju u zakonskom roku od 8 dana od prijema aparata, a najkasnije u roku od 30 dana ukoliko je potrebna složenija popravka.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa reklamacijama, slobodno nas kontaktirajte putem mail adrese info@beautydirect.rs

 

Vaše zadovoljstvo nam je prioritet!

bottom of page